nyt menee heikosti,vituttaa,masentaa,ahdistaa ja ärsyttää siis ihan kaikki!!!! Ei ees ole mitään syytä olla em. mutta olen vaan!!!! helpottaisko kiroilu? VITTU;SAATANA;PERKELE!!!!!!! E helpottanu tuo purkaus sit yhtään! Kun tietäskin miks on taas niin masentunu? En enää vaan jaksais,olen aina ollu herkkä masentuu mut luulin jo päässenii tästä sairaudesta mut ei ku se vaan pukkaa uudestaan,ärsyttävää. Olen siis ekan kerran käyny masennuksen takia psykologin juttusilla n.13-vuotiaana ja jossain vaihees oli niin paha olo et sitä hoidettiin lääkityksellä (mieliala-paniikkihäiriö- ja unilääkkeet oli käytössä) mut nyt ei puoleentoista vuoteen mitään kummallista (ellei pieniä masennuksia lasketa) J nyt kun luulin et kaikki on hyvin ja tää on elämäni onnelisinta aika niin sit masennun niin et ei meinaa tulla elämästä mitään. Ja ärsyttää kun hyvää tarkottavat ihmiset vaan hokee "ota itseäs niskasta kiinni,kyllä se siitä kun vaan nyt päätät niin" aaargghhh!!!! En kai mä nyt herranjumala vapaaehtoisesti ole sairas?! Ei kenellekään fyysistä sairautta sairastavalle sanota et kyllä se siitä et ota nyt vaan itseäs niskasta kiinni,vai sanotaanko? Tää on ihan sama asia,sairaus on vaan henkistä laatua. Mut onneks mulla on mukavan tuntunen psykologi ehkä se taas helpottaa ku käy mtt:llä juttelee. Toivon vaan et sais tällä kertaa ilmän lääkkeitä hoidetuks,en yhtään niitä tykkää syödä. Mut se siitä aiheesta. Hullu mikä hullu!!! paitsi et se pitää kyl sanoa et ekan kerran mul on diagnoosin tynkää ;keskivaikea depresio. On vihdoin ja viimein ees joku nimi tälle ololle kun ei jaksais mitään eikä ketään. Mut nyt muihin asiohin.
Ollaan poikani kanssa mumman (mun äiti) luona kyläilemäs eli ei ole niin kiirettä nukkuu ku ei tarvi herätä aamul ku ihana äitini herää pojan kans ja mä saan nukkua,luksusta :)
Olen hirveä lukeen ja nyt kamalaa ku en ottanu kotoa kirjan kirjaa mukaan ja äitin kaikki kirjat on tullu luettua. No täytyy sit sitkin enemmän olla koneel. Vaik ei se kyl ole sama asia,ei ole kyl kirjan voittanutta. Nyt täytys vaan bongata joku itselle uus kirjailija,vinkkejä? ku olen tosiaan lukenu niiiiin paljon ja niin erillaisia kirjoja et aina välil hankalaa löytää uutta lukemista. Olen kirjailija uskollinen eli jos löydän hyvän kirjailijan niin luen yleensä koko tuotannon. Paljon kirjottaneet rupee kyl välil puuduttaa ku luet esim 50:tä saman kirjailijan kirjaa niin ihan väistämättä huomaa itsensä toistamisen merkkejä... siis en minä oista itseäni vaan jotkut kirjailijat joilla on hirveesti kirjoja. Olipas taas vaikeasti selitetty mut ehkä joku ymmärrsi.
hmmm... nyt tuli jonkin sortin ajatuskatkos... käynpä tupakal ja katson sit tulisko viel jotain jutun juurta jostain.... :) Maistupas tupakka hyvältä :)
Viel on muuten palattava tuohon mun depressio asiaan eli et ihmiset sanoo et ota vaan itseäs niskasta kiinni ja yritä piristyä... tiedän kyllä heidän tarkottavan hyvää ja tiedän et ei kaikki osaa suhtautua ku kerron olevani masentunu. Kaikkein ikävintä täs masennukses on se etten jaksa koko ajan olla tarpeeks hyvä äiti tai tarpeeks hyvä avovaimo vaikka parhaani yritän mut aina ei vaan jaksa. Ja tiedän et miehestäni on kamalaa nähdä mun kärsivän osaamatta auttaa vaik sekin parhaansa yrittää mut sekään ei ikinä ennen ole joutunu elään masentuneen ihmisen kanssa eikä oikein osaa käsitellä mun sairautta. Se vaan lisää mun pahaa oloa kun näkee satuttavansa niitä kaikkein rakkaimpia ihmisiä kun ei vaan jaksa olla esim läsnä ekä jaksa mitään.
Mä kyl hypinihan hirvesti asiasta toiseen mut se on ollu aina mun tyyli.anteeks jos on hankala pysyä perässä :)
Mä ajattelin kirjottavani elämän hauskoista puolista mut toisin kävi mut ehkä rehellisempi ja aidompi blogi nyt.
Sen verran hauskuutta et mun pähkähullus kaveriporukas jolla on vielä kieroutunu huumorintaju niin yks pojista sai yhtenä krapula aamuna viime syksynä ajatuksen et naisen pimpsa (tulipäs nätisti ilmastua) on kuin syksy,niitä on eri värisiä ja lehdettömiä tai lehdellisiä,puolikuolleita tai iahn nuoria.... saatiin hyvät naurut! en tiedä iskeekö kenenkään muun huumoriin mut tilanne oli hauska!!! Ja nyt on sit aina pakko kysyä mies puolisilta kavereilta ;saitko syksyä tai onko syksyä näkyny?
Mut se siitä :)
Kaippa sitä pitäis yrittää mennä sänkyyn ettei ihan koko yö mene valvomiseks vaik aamul saakin nukkua. Yritän nyt vähän useemmin kirjotella,jos joku tätä sattuu lukee!!
Yöpäätä eli hyvä yötä